وبلاگ کلاسیک

وبلاگ کلاسیک

6771218
دسته‌بندی نشده

چرا توجه به نیاز کارمندان به اندازه توجه به نیاز مشتریان مهم است؟

چرا توجه به نیاز کارمندان به اندازه توجه به نیاز مشتریان مهم است؟ دایانا داسیک متخصص رفتار های سازمانی به آمار جالبی دست پیدا کرده شرکت ها سالیانه مبلغی حدود ۱ تریلیون دلار صرف بررسی و مطالعه رفتار مشتریان خود میکنند تا بتوانند الگو های رفتاری آنها را پیش بینی کرده …

Print
دسته‌بندی نشده

فلسفه کایزن

فلسفه “کایزن” (Kaizen) فلسفه “کایزن” (Kaizen) یک مفهوم مدیریتی و بهبود مستمر است که ریشه در فرهنگ ژاپن دارد. این واژه از دو بخش تشکیل شده است: “کای” (Kai) به معنی “تغییر” و “زن” (Zen) به معنی “خوب” یا “بهتر”. بنابراین کایزن به معنای “تغییر برای بهتر شدن” یا “بهبود …

62385902
سیستم سازی

تحلیل خاکستری

تحلیل خاکستری تحلیل خاکستری روشی کمی است که برخلاف روش‌های سنتی ارسطویی به جای اعداد قطعی از داده‌های فاصله‌ای استفاده می‌کند. تئوری خاکستری که به سال ۱۹۸۲ توسط دنگ (Deng) مطرح گردید، یکی از مفاهیم ریاضی است که کاربرد گسترده‌ای در تصمیم‌گیری چندمعیاره پیدا کرده است. این تئوری روشی بسیار …

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه

رایگان برای 10 روز

دوره کارشناسی ارشد سرمایه گذاری شخصی

مشترک شوید و جایزه بگیرید!
اطلاعات شما هرگز با شخص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود