چرا توجه به نیاز کارمندان به اندازه توجه به نیاز مشتریان مهم است؟ دایانا داسیک متخصص رفتار های سازمانی به آمار جالبی دست پیدا کرده شرکت ها سالیانه مبلغی حدود ۱ تریلیون دلار صرف بررسی و مطالعه رفتار مشتریان خود میکنند …
فلسفه “کایزن” (Kaizen) فلسفه “کایزن” (Kaizen) یک مفهوم مدیریتی و بهبود مستمر است که ریشه در فرهنگ ژاپن دارد. این واژه از دو بخش تشکیل شده است: “کای” (Kai) به معنی “تغییر” و “زن” (Zen) به معنی “خوب” یا “بهتر”. …
تحلیل خاکستری تحلیل خاکستری روشی کمی است که برخلاف روشهای سنتی ارسطویی به جای اعداد قطعی از دادههای فاصلهای استفاده میکند. تئوری خاکستری که به سال ۱۹۸۲ توسط دنگ (Deng) مطرح گردید، یکی از مفاهیم ریاضی است که کاربرد گستردهای …
تحلیل بازار چیست؟ تحلیل بازار به فرآیندی گفته میشود که در آن یک کسب و کار به بررسی و مطالعه دقیق یک بازار خاص میپردازد تا بفهمد که شرایط بازار چگونه است، چه روندهایی در بازار وجود دارند، مشتریان بالقوه …